понеділок, 30 листопада 2015 р.

Де мої плюшки (Perks)?!

10 Klout, 36 Klout, 47 Klout …
Klout – це твоє число-тавро впливу в соціальних мережах (https://klout.com/#/karnaira5).
«Ступінь впливу базується на тому, скільки людей поставили лайки під фото та повідомленнями користувача, скільки разів його згадували в соцмережах інші користувачі».
Після реєстрації пов'язала Klout з Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Blogger, Linkedin, Foursquare (це мережа, де можна дізнатися, де можна добре відпочити, відзначивши своє місцезнаходження), Pinterest, Tumblr. Та інформація за два дні про Klout є тільки з Facebook та Twitter. Подивимося, що буде далі…


Чекаю, чекаю, чекаю… Не знала, що 72 години потрібно чекати графіків своєї діяльності в соціальних мережах… При реєстрації зразу нарахували меня 10 Klout. Потім на поштову скриньку прийшов лист, що «Your Klout Score is currently 34.96».

Через день побачила, що у Twitter мене, як затаврували – Klout 47.

Стало видно, який Klout у інших. Показали деяку статистику Facebook:

На сервісі почитала, що за кордоном за високі Klout дають Perks (плюшки): можна залити бензинчику безкоштовно чи в деяких ресторанах з'їсти якусь страву. У нас ця ідея точно не приживеться, бо тоді всі будуть намагатися мати багато Perks, і соціальні мережі зруйнуються під натиском українського Klout. Можливо тільки, якийсь крутий ресторан, куди навіть зайти можна тільки за великі гроші, так, щоб приєднатися до закордонної спільноти, запропонує День ВЕЛИКОГО Klout, коли можна буде якусь дуже непопулярну страву з'їсти за Perks (з'їсть тільки жадібний, той, хто не злякається, що йому стане повний Perks). Це я сумую, що не можу надіслати результати свого виконанного завдання через те, що завжди довго вивчаю матеріали, а потім тільки виконую.

Чесно кажучи, мене не хвилює свій вплив в мережах, тому що мені просто подобається ділитися цікавою інформацією та ще більше дізнаватися щось нове. Тому мені більше сподобалося, що завдяки Klout я знайшла цікаву інформацію 2015 р. за темою курування: «The Library in the Life of the User: Engaging with People Where They Live and Learn» (Бібліотека в житті читача: дослідження OCLC (http://www.oclc.org/research/publications/2015/oclcresearch-library-in-life-of-user.html). Півдня пропали, бо вивчала на сайті OCLC інші дослідження, потім шукала в соціальних мережах авторів цих досліджень, потім ділилася цією інформацією в Facebook (розміщення в загальнодоступній групі для бібліотекарів визвало велику цікавість і публікації) та Twitter.

На сайті http://www.researchinformation.info/products/product_details.php?product_id=718 знайшла 2015 рпідручник з вивчення інформаційної поведінкиінформаційних потреб користувачів Nigel Ford’s Introduction to Information Behaviour. Також поцупила для подальшого користування низку Subjects та Key topics (information behavior, Information needs, Research approaches and methodologies):

Видавництво США Rowman & Littlefield пропонує цілу серію Library Technology Essentials книжок для бібліотекарів https://rowman.com/Action/SERIES/RL/LTE:

Звісно, що тепер Klout буду користуватися, тим більше він робить пошук за необхідними мені ключовими словами. Цікаво, чи можна там розмістити свою інформацію, розбавити англомовну здобу українськими пампушками-дослідженнями? Це ще буду вивчати.

4 коментарі :

  1. С удовольствием читаю Ваши отчеты, очень интересно наблюдать за вашими поисками и следовать вашим советам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Для меня все эти инструменты в новинку, поэтому эмоции зашкаливают. Я больше традиционный библиотекарь. Мне все эти новинки трудно осваивать, помогает только смех.

      Видалити
  2. Про пампушки и сдобу - хорошо сказала!

    ВідповістиВидалити

Ліцензія Creative Commons
Твір "Наукоїд. Наукоед", створений Карнаух І. А. ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна - Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна.