Я - куратор змісту
Не бог з Олімпу, але я той, хто допоможе Вам стати тим, ким Ви хотіли б
бути
- успішним, впевненим професіоналом з Великої літери
- ЗАРАЗ і в МАЙБУТНЬОМУ
- це я - Ваша покірний слуга
- Куратор Вашого ЗМІСТУ!
- успішним, впевненим професіоналом з Великої літери
- ЗАРАЗ і в МАЙБУТНЬОМУ
- це я - Ваша покірний слуга
- Куратор Вашого ЗМІСТУ!
З давних-давен бібліотека була, є і буде
не тільки сховищем документів, але й агрегатором інформаційних знань.
Як казав американський
письменник-фантаст Ніл Гейман: «Бібліотеки– це свобода. Свобода читати, свобода
спілкуватися. Бібліотеки – це ворота в майбутнє». Бібліотекарі,
особливо бібліографи, завжди були провідниками для читачів в неосяжних інформаційних
полях. Оновлюються технології, інформація стає головним ресурсом людства. Зростає
цінність інформації. Але й виникають небезпечні ризики. Загроза інформаційної
війни змушує більш уваги приділяти питанням інформаційної безпеки. Тому як
ніколи важливим стає дотримання етичного кодексу робітників інформаційної
сфери. А саме кураторів змісту. Дуже небезпечно переходити межу, коли стаєш
вважати себе Великим Братом, який володіючи інформацією, починає думати за
клієнтів, що знає САМ, що їм потрібно, а не виконувати пошук за запитами.
Для мене бібліотекар і куратор змісту це
майже синононімічні слова. Ці фахівці допомогають людству не захлинутись в
інформаційних потоках, допомогти знайти необхідний матеріал. Кожний бібліотекар
знає, що головний в бібліотеці – це ЧИТАЧ, а для куратора – це ЗАМОВНИК
ІНФОРМАЦІЇ. Головні якості куратора є – професіоналізм, порядність, чесність,
відкритість, швидкість виконання завдань, вміння постійно навчатись новому.
Слід зауважити, що навіть за перший тиждень навчання на курсі я зрозуміла, що
для куратора дуже важливо вірно розподіляти час. Переварювання великих обсягів
інформації в досить короткі терміни спонукає іноді до песимізму, тому професіоналам-кураторам
потрібно навчитись відволікатись від Інтернету.
Як зауважив профессор соціальної
антропології Університета Осло Т. Х. Еріксен: «… поток информации в стремительно бегущем времени постепенно заполняет
все паузы, в результате чего наша жизнь рискует превратиться в серию
перегруженных эпизодов без каких-либо «до» и «после», «здесь» и «там» … Голова
идет кругом от постоянного ощущения полной загнанности. Тирания момента угрожает
и прошлому, и будущему»[1].
Що нам - майбутнім кураторам - порадити, як зберегти чудовий настрій, бажання працювати, дійти, доповзти до кінця курсів? Відноситись до багатьох речей з
гумором, радіти, що зараз ми навчаємось чомусь новому, корисному. Адже головне надбання курсів те, що ми маємо можливість поспілкуватись з цікавими людьми!
[1] Эриксен Т. Х. Тирания момента:
Время в эпоху информации / Томас Хюлланд Эриксен. – Москва: Весь мир, 2003. –
С. 11.
Немає коментарів :
Дописати коментар